Zwroty i reklamacje

Wszelkie reguły prawne określające warunki zwrotu i reklamacji znajdują się w ->Regulaminie Sklepu<-.

 

Zwroty

Formularz zwrotu znajduje się w klikalnym linku z możliwością pobrania. ->Formularz zwrotu.pdf<-.

Zwracając produkt proszę zwrócić uwagę na:

  • Prawo zwrotu przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta,
  • Chęć zwrotu zakupionego produktu należy zgłosić do 14 dni ( kalendarzowych ), od dnia dostarczenia produktu przez firmę kurierską, najlepiej poprzez wysłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: zwrot@2bm.pl lub oryginału razem z paczka zwrotną.
  • Paczkę zwrotną należy odesłać niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu w terminie nie przekraczającym 14 dni ( kalendarzowych ).
  • Produkt należy zabezpieczyć tak aby nie został on uszkodzony w transporcie zwrotnym.
  • !UWAGA! Nie należy oklejać bezpośrednio oryginalnych opakowań produktów: kolorową taśmą, etykietami zwrotnymi, naklejkami ostrzegawczymi itp.!
  • Warunkiem otrzymania pełnego zwrotu środków jest odesłanie produktu w oryginalnym kartonie.

 

Reklamacje

Formularz reklamacyjny znajduje się w klikalnym linku z możliwością pobrania. ->Formularz reklamacyjny.pdf<-

  1. W chwili dostarczenia produktu proszę o sprawdzenie w obecności kuriera stanu przesyłki.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody z przewoźnikiem.
  3. Następnie proszę przesłać w wiadomości e-mail zdjęcie uszkodzenia oraz skan protokołu szkody na adres e-mail: reklamacje@2bm.pl.
  4. Po wykonaniu poprzednich kroków proszę o oczekiwanie na odpowiedź z naszego działu reklamacji.