Zwroty i reklamacje
Wszelkie reguły prawne określające warunki zwrotu i reklamacji znajdują się w ->Regulaminie Sklepu<-.
Zwroty
Formularz zwrotu znajduje się w klikalnym linku z możliwością pobrania. ->Formularz zwrotu.pdf<-.
Zwracając produkt proszę zwrócić uwagę na:
- Prawo zwrotu przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta,
- Chęć zwrotu zakupionego produktu należy zgłosić do 14 dni ( kalendarzowych ), od dnia dostarczenia produktu przez firmę kurierską, najlepiej poprzez wysłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: zwrot@2bm.pl lub oryginału razem z paczka zwrotną.
- Paczkę zwrotną należy odesłać niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu w terminie nie przekraczającym 14 dni ( kalendarzowych ).
- Produkt należy zabezpieczyć tak aby nie został on uszkodzony w transporcie zwrotnym.
- !UWAGA! Nie należy oklejać bezpośrednio oryginalnych opakowań produktów: kolorową taśmą, etykietami zwrotnymi, naklejkami ostrzegawczymi itp.!
- Warunkiem otrzymania pełnego zwrotu środków jest odesłanie produktu w oryginalnym kartonie.
Reklamacje
Formularz reklamacyjny znajduje się w klikalnym linku z możliwością pobrania. ->Formularz reklamacyjny.pdf<-.
- W chwili dostarczenia produktu proszę o sprawdzenie w obecności kuriera stanu przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody z przewoźnikiem.
- Następnie proszę przesłać w wiadomości e-mail zdjęcie uszkodzenia oraz skan protokołu szkody na adres e-mail: reklamacje@2bm.pl.
- Po wykonaniu poprzednich kroków proszę o oczekiwanie na odpowiedź z naszego działu reklamacji.