Koszty wysyłki

Dbając o Państwa wygodę postanowiliśmy zryczałtować koszty związane z wysyłką i ustalić jedną cenę, niezależnie od wagi i ilości lamp w przesyłce. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, iż koszt przesyłki to nie tylko sama usługa przewozowa, ale także dokładne i bezpieczne zapakowanie towaru, co przy naszym asortymencie (jego specyfice) jest bardzo ważne.

  • Przy zakupie jednego lub kilku produktów koszt transportu jest zryczałtowany i wynosi:
    • Przy przedpłacie (DHL, DPD): 18 zł
    • Za pobraniem (DHL, DPD): 25 zł (maksymalna kwota pobrania nie może przekroczyć 2.000 zł).
    • Darmowa dostawa
      * Zamówienia powyżej 2000 zł nie są realizowane za pobraniem z uwagi na ograniczenia nałożone przez firmy kurierskie.

  • Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i DPD 
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
  • Przesyłki są przeważnie dostarczane w przeciągu 2 dni roboczych od dnia ich wysłania. 
  • Nie wysyłamy przesyłek "na koszt odbiorcy" (zleceń odbioru towaru przez firmy kurierskie Klienta).
  • Z uwagi na rodzaj oferowanych przez nas produktów, nie realizujemy wysyłek poza terytorium Polski. Jednak w przypadku wyrażenia przez Klienta chęci przesłania produktów za granicę, prosimy o skonsultowanie się z naszą obsługą jeszcze przed złożeniem zamówienia.
  • Zamówienia powyżej 2000 zł nie są realizowane za pobraniem z uwagi na ograniczenia nałożone przez firmy kurierskie. 

Wysłane przez nas paczki można śledzić na stronie:

W przypadku wydłużania się okresu oczekiwania na paczkę (ponad czas podany w karcie zamówionego produktu), prosimy Państwa o kontakt z nami. Postaramy się ustalić w trybie pilnym, w którym miejscu w danej chwili paczka się znajduje i poinformować Państwa o statusie przesyłki. W przypadku zaginięcia przesyłki, towar zostanie do Państwa wysłany ponownie, a w przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia - pieniądze za zakupiony towar zostaną zwrócone.

Prosimy koniecznie sprawdzić stan zawartości paczki w obecności kuriera, a w szczególności elementów szklanych! 
Sporządzony protokół należy niezwłocznie przesłać do nas mailem na adres: biuro@2bm.pl lub faxem na nr: 
22 747 05 22

Nie odbieramy zwrotów/reklamacji wysłanych do nas "za pobraniem". 

W przypadku składania pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres: 
2BM Oświetlenie, 
ul. Aleksandra Kotsisa 4 
03-307 Warszawa.