Reklamacje

Produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Są nowe i nieużywane, a przed wysyłką każda lampa jest sprawdzana, starannie pakowana i zabezpieczana. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia:

  1. sprawdzenie stanu zawartości paczki w obecności kuriera, w szczególności elementów szklanych;
  2. w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania (wgnieciony karton, rozdarty karton, porwana folia) należy otworzyć przesyłkę także w obecności kuriera.

Prosimy sprawdzać stan zawartości paczki w obecności kuriera, a w szczególności elementów szklanych.

Przy odbiorze przesyłki odbiorca zobowiązany jest do dokładnego obejrzenia paczki i sprawdzenia, czy nie nosi ona jakichkolwiek śladów uszkodzeń, wgnieceń i rozdarć. W przypadku przyjęcia uszkodzonej, wgniecionej lub rozdartej paczki i potwierdzenia odbioru własnoręcznym podpisem, odbiorca potwierdza odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym i bez zastrzeżeń, co znacząco utrudnia dochodzenie reklamacji uszkodzeń towaru w późniejszym terminie. Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać, aż paczka zostanie sprawdzona. W razie stwierdzenia szkody, prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody.

Sporządzony protokół należy niezwłocznie przesłać do nas mailem na adres: biuro|2bm.pl| style="color: rgb(238, 127, 1);"|reklamacje|2bm.pl.

Nie odbieramy zwrotów/reklamacji wysłanych do nas "za pobraniem".

W przypadku składania pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
2BM Oświetlenie
 ul. Lipińskiego 73, 38-500 Sanok.