Reklamacje 2bm.pl

Produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Są nowe i nieużywane, a przed wysyłką każda lampa jest sprawdzana, starannie pakowana i zabezpieczana. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o:

  1. W chwili dostarczenia produktu proszę o sprawdzenie w obecności kuriera stanu i zawartości ( zwłaszcza stan szklanych elementów ) przesyłki.
  2. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych przesyłki ( np. wgnieciony karton, rozdarty karton, porwana folia ) należy otworzyć paczkę w obecności kuriera w celu sprawdzenia jej zawartości ( zwłaszcza stan szklanych elementów ).
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wewnątrz przesyłki należy spisać protokół szkody z przewoźnikiem.
  4. Następnie proszę uzupełnić formularz reklamacyjny poniżej lub przesłać skan uzupełnionego klasycznego formularza reklamacyjnego w wiadomości e-mail wraz ze zdjęciem uszkodzenia oraz skanem protokołu szkody na adres e-mail: reklamacje|2bm.pl| |reklamacje|2bm.pl.
    Klasyczny formularz reklamacyjny znajduje się w linku z możliwością pobrania:->Formularz reklamacyjny.pdf<-
  5. Po wykonaniu poprzednich kroków proszę oczekiwać na odpowiedź z naszego działu reklamacji.

UWAGA! Przy odbiorze przesyłki odbiorca zobowiązany jest do dokładnego obejrzenia paczki i sprawdzenia, czy nie nosi ona jakichkolwiek śladów uszkodzeń, wgnieceń i rozdarć. W przypadku przyjęcia uszkodzonej, wgniecionej lub rozdartej paczki i potwierdzenia odbioru własnoręcznym podpisem, odbiorca potwierdza odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym i bez zastrzeżeń, co znacząco utrudnia dochodzenie reklamacji uszkodzeń towaru w późniejszym terminie. Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać, aż paczka zostanie sprawdzona. W razie stwierdzenia szkody, prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody.

Nie odbieramy zwrotów/reklamacji wysłanych do nas "za pobraniem".

W przypadku składania pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:

2BM Oświetlenie
 ul. Lipińskiego 73, 38-500 Sanok.

Wszelkie reguły prawne określające warunki reklamacji znajdują się w ->Regulaminie Sklepu<-.


Formularz reklamacyjny:

Dodawaj zdjęcia pojedynczo po kolei. Maksymalna ilość zdjęć: 10.

* - pola wymagane